Hvad handler dit spørgsmål om?
Vælg et emne
Returnering og afbestilling
Jeg ønsker at annullere min ordre.
Hvis du har afgivet en ordre, men den endnu ikke er blevet afsendt, er det stadig muligt at annullere din ordre. Kontakt venligst kundeservice for at gøre dette.
Kan du ikke annullere, fordi din ordre allerede er blevet afsendt? Eller har du stadig modtaget en annulleret artikel? Så kan du altid returnere din ordre inden for 30 dage.
Hvornår får jeg mine penge tilbage, når jeg har annulleret?
Du kan forvente at få pengene tilbage inden for få dage efter, at vi har modtaget din returnering. Når din returnering er modtaget og behandlet, vil du modtage en besked om dette. Dette er forskelligt alt efter betalingsmetode:
- IDeal / selvoverførsel: 1 - 5 dage
- Kreditkort: næste opgørelse
- Efterbetaling: 3 - 7 dage
- Paypal: 1 - 5 dage
Er pengene stadig ikke modtaget efter annullering?
Hvis du endnu ikke har modtaget en tilbagebetaling, anbefaler vi, at du kontakter kundeservice. De vil kunne fortælle dig mere om status for din annullering og refusion.
Kan jeg bytte min ordre?
Ombytning af din ordre er mulig under en række betingelser. Du kan bytte produktet inden for 30 dage efter din bestilling, og dine bestilte varer skal returneres uden tegn på brug. Kontakt kundeservice for at finde ud af, hvilke varer du har brug for.
Ombytningsprocessen fungerer som følger: Kontakt kundeservice for at ombytte hele eller dele af din ordre. Vi vil med glæde tjekke med dig, hvilket produkt du har brug for. Baseret på prisen på det nye valgte produkt refunderer vi beløbet, hvis det er billigere end det produkt, du oprindeligt bestilte, eller sender dig en ny faktura, hvis det er dyrere.
Når vi har modtaget din returnering (og en eventuel betaling), sørger vi for, at dit nye produkt snart bliver leveret. Hvis det er en tilbagebetaling, vil du modtage den inden for et par arbejdsdage efter, at vi har modtaget det returnerede produkt.
Hvis du har bestilt det forkerte produkt, kan du sende en returanmodning om dette på kundeservice eller via returvejledningen nedenfor.
Tilbagevendende status
Vi anbefaler, at du tjekker track & trace på din retur for at se, om pakken allerede er ankommet til vores returadresse. Du vil finde den i posten, når du har udfyldt din retur.
Hvis pakken er ankommet, kan du forvente at modtage en meddelelse om behandling via e-mail inden for et par arbejdsdage. Hvis du har returneret batteriet af en anden grund, f.eks. fordi det er defekt, vil det først blive grundigt testet. Vi vil holde dig orienteret om dette.
Er dit produkt defekt? Så kontakt venligst kundeservice.
Du kan sende en anmodning om returnering nedenfor:
Betingelser for returnering
Følgende er vigtigt for en hurtig og korrekt behandling af din returnering:
- Du kan returnere dine køb inden for 30 dage efter modtagelsen uden forudgående meddelelse eller give dig besked om fortrydelsen inden for 30 dage efter modtagelsen (meddelelse) og derefter returnere inden for 14 dage efter denne meddelelse.
- Vi vil gerne modtage produktet i fuldstændig original stand, uden brugsspor og i original emballage. BEMÆRK: Af hensyn til sikkerheden og risikoen for tyveri er det vigtigt, at du returnerer den originale emballage i en kasse.
- Send venligst de returnerede produkter med alt leveret tilbehør og om muligt i original stand og emballage, med pakkesedlen og returformularen i kassen. Du kan mærke og se vores produkter derhjemme som i en fysisk butik, men du bedes returnere og pakke dem netto som du har modtaget dem.
- Vi kan opkræve et gebyr for enhver værdiforringelse, der skyldes brugen af et produkt. Hvis dette er tilfældet, vil kundeservice kontakte dig.
- Fortrydelsesperioden udløber 30 dage efter, at produktet er blevet leveret fysisk (til dig eller en person, der accepterer eller modtager ordren for dig).
- Afhængigt af årsagen til returneringen kan du returnere til os uden beregning. For eksempel, hvis vi uventet har adviseret eller leveret et forkert produkt. Eller hvis den modtagne vare har en defekt, sørger vi for, at du kan returnere den gratis. Af andre årsager, f.eks. hvis en ordre viser sig at være unødvendig, eller hvis noget er bestilt forkert uden vores råd, vil der være omkostninger forbundet med oprettelsen af en returlabel. Omkostningerne varierer afhængigt af din foretrukne og valgte kurer og etiketvalg (DHL eller DPD) op til maksimalt € 14,00.
Du kan udfylde din returnering i følgende formular: anmodning om returnering.
Hvordan sender jeg min returnering?
Det er meget nemt at returnere din ordre. Det eneste, du skal bruge, er en forsendelsesetiket. Du får den, når du har registreret din returnering på vores websted. Klik her på Indsend anmodning om returnering for at sende en (del af) din ordre retur. Det er gratis at returnere dit produkt, hvis produktet blev leveret forkert eller defekt, ellers er forsendelsesomkostningerne op til maksimalt 4 euro.
Vi vil gerne modtage produktet i fuldstændig original stand, uden brugsspor og i originalemballagen, med alt leveret tilbehør og returformularen i kassen. BEMÆRK: Af hensyn til sikkerheden og risikoen for tyveri er det vigtigt, at du returnerer den originale emballage i en ydre kasse. Bruger du den originale emballage? Klæb derefter din returetiket over den eksisterende etiket. Sørg for, at der ikke er andre etiketter synlige.
Du kan finde flere oplysninger om, hvordan du sender din returnering, i de returinstruktioner, du modtager, når du har registreret og godkendt din returnering.
Kontakt os
Wij staan altijd voor u klaar! Heeft u vragen over onze producten, uw bestelling of heeft u hulp nodig bij het navigeren op onze website? Ons klantenservice team is hier om u te helpen.