Hvad handler dit spørgsmål om?
Vælg et emne
Ofte stillede spørgsmål
Bestilling og Betaling
Bestilling og Betaling
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, en faktura eller sporingsoplysninger, hvad nu?
Hvis du har afgivet en ordre med en konto, kan du se ordrebekræftelsen og fakturaen i oversigten over dine ordrer. Desuden kan du finde din faktura i din ordre-e-mail. Ordrebekræftelsen og fakturaen kan være havnet i din e-mail i spamindbakken. Vi anbefaler, at du først tjekker disse. Heller ikke nogen ordrebekræftelse, faktura eller sporingsoplysninger i din spamindbakke? Hvis ja, bedes du kontakte kundeservice. Vi vil med glæde hjælpe dig!
Hvilke betalingsmuligheder er der?
Ved kassen kan du vælge mellem følgende betalingsmuligheder:
- Ideel
- Kreditkort
- Klarna efterbetaling
- Bancontact
- Sofort-banking
- Klarna forskudt betaling
- In3
Køb som forhandler
Som forhandler eller cykelhandler kan du ansøge om en forhandlerkonto. Når kontoen er godkendt, modtager du en e-mail om dette, og du kan logge ind og bestille via din forhandlerkonto. Hvis du har særlige eller store forespørgsler, bedes du kontakte os personligt ved at. sende en mail til [email protected].
Jeg har problemer med at betale (kreditkort, bankoverførsel, ideal, paypal)
Tjek dine oplysninger
Hvis betalingen ikke lykkedes, kan det skyldes, at du ikke har indtastet dine oplysninger korrekt. Kontroller altid leveringsadressen og dit bankkontonummer. Er du ikke sikker på, om din betaling blev gennemført? Kontroller derefter, om din bankkonto er blevet debiteret, og om du har modtaget en ordrebekræftelse og en faktura fra os via e-mail. Er der ikke blevet debiteret noget? Hvis det er tilfældet, bedes du kontakte kundeservice.
Min betaling er blevet afvist, hvorfor?
Kontroller venligst, at oplysningerne om dit betalingsmiddel er blevet indtastet korrekt, ellers har det ofte noget at gøre med dit kreditkortfirma/bank. Vi vil derfor råde dig til at kontakte dem først. Det er meget sandsynligt, at dit kort er blevet spærret eller deaktiveret, eller at beløbsgrænsen er overskredet. Du kan forsøge at foretage betalingen igen efter 24 timer. Hvis det ikke giver noget, er du velkommen til at kontakte kundeservice. Vi vil med glæde undersøge det sammen med dig!
Hvilket batteri eller hvilken oplader har jeg brug for for at erstatte min nuværende?
Forsendelse & levering
Garanti & Service
Returnering og afbestilling
Spørgsmål og råd om produkter
Kundeservice & kontakt
For virksomheder
Bestilling og Betaling
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, en faktura eller sporingsoplysninger, hvad nu?
Hvis du har afgivet en ordre med en konto, kan du se ordrebekræftelsen og fakturaen i oversigten over dine ordrer. Desuden kan du finde din faktura i din ordre-e-mail. Ordrebekræftelsen og fakturaen kan være havnet i din e-mail i spamindbakken. Vi anbefaler, at du først tjekker disse. Heller ikke nogen ordrebekræftelse, faktura eller sporingsoplysninger i din spamindbakke? Hvis ja, bedes du kontakte kundeservice. Vi vil med glæde hjælpe dig!
Hvilke betalingsmuligheder er der?
Ved kassen kan du vælge mellem følgende betalingsmuligheder:
- Ideel
- Kreditkort
- Klarna efterbetaling
- Bancontact
- Sofort-banking
- Klarna forskudt betaling
- In3
Køb som forhandler
Som forhandler eller cykelhandler kan du ansøge om en forhandlerkonto. Når kontoen er godkendt, modtager du en e-mail om dette, og du kan logge ind og bestille via din forhandlerkonto. Hvis du har særlige eller store forespørgsler, bedes du kontakte os personligt ved at. sende en mail til [email protected].
Jeg har problemer med at betale (kreditkort, bankoverførsel, ideal, paypal)
Tjek dine oplysninger
Hvis betalingen ikke lykkedes, kan det skyldes, at du ikke har indtastet dine oplysninger korrekt. Kontroller altid leveringsadressen og dit bankkontonummer. Er du ikke sikker på, om din betaling blev gennemført? Kontroller derefter, om din bankkonto er blevet debiteret, og om du har modtaget en ordrebekræftelse og en faktura fra os via e-mail. Er der ikke blevet debiteret noget? Hvis det er tilfældet, bedes du kontakte kundeservice.
Min betaling er blevet afvist, hvorfor?
Kontroller venligst, at oplysningerne om dit betalingsmiddel er blevet indtastet korrekt, ellers har det ofte noget at gøre med dit kreditkortfirma/bank. Vi vil derfor råde dig til at kontakte dem først. Det er meget sandsynligt, at dit kort er blevet spærret eller deaktiveret, eller at beløbsgrænsen er overskredet. Du kan forsøge at foretage betalingen igen efter 24 timer. Hvis det ikke giver noget, er du velkommen til at kontakte kundeservice. Vi vil med glæde undersøge det sammen med dig!
Hvilket batteri eller hvilken oplader har jeg brug for for at erstatte min nuværende?
Kontakt os
Wij staan altijd voor u klaar! Heeft u vragen over onze producten, uw bestelling of heeft u hulp nodig bij het navigeren op onze website? Ons klantenservice team is hier om u te helpen.