Hvad handler dit spørgsmål om?
Vælg et emne
Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan afgiver jeg en ordre?
Det er meget nemt at bestille en ordre:
- Gå til det produkt, du ønsker at vælge.
- Klik på den orange knap "Læg i indkøbskurven". (Er knappen "Læg i kurv" ikke synlig? Så er varen ikke på lager og kan desværre ikke bestilles. Du kan derefter angive din e-mailadresse og klikke på knappen "Hold mig orienteret". Dette vil sende dig en e-mail med besked om, at produktet er på lager igen)
- Klik på "Fortsæt med at handle" for at fortsætte med at se udvalget, eller klik på "Bestil nu" for at gennemføre din bestilling.
- Udfyld dine oplysninger, og gå igennem de 4 trin. Vi anbefaler, at du registrerer din e-mailadresse, så du nemt kan følge din ordre på hjemmesiden, når du er logget ind med din konto.
- Bemærk venligst! Hvis du ønsker at afgive en virksomhedsordre, skal du logge ind på din virksomhedskonto og derefter udfylde de korrekte faktureringsoplysninger. Vi kan desværre ikke justere disse, når ordren er blevet sendt.
- Klik derefter på den grønne knap "Bestil og betal", og gå derefter igennem trinene for den valgte betalingsmetode, sådan gennemfører du din bestilling. Er du ikke sikker på, om din bestilling eller betaling lykkedes?
- Det er stadig muligt at foretage ændringer, før ordren er betalt og bekræftet.
- Du vil modtage en ordrebekræftelse, en faktura og instruktioner via e-mail, når ordren er blevet afgivet.
- Når din ordre er blevet afsendt, modtager du sporingsoplysningerne om din ordre via e-mail.
Hvordan annullerer jeg min bestilling?
Hvis du ønsker at ændre eller annullere en ordre, bedes du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt.
Vi arbejder naturligvis hårdt på at sende din ordre så hurtigt som muligt. Dette kan betyde, at din ordre ikke længere kan ændres eller annulleres. I så fald kan du returnere din ordre inden for den 30-dages returperiode.
Jeg ønsker at annullere min ordre.
Hvis du har afgivet en ordre, men den endnu ikke er blevet afsendt, er det stadig muligt at annullere din ordre. Kontakt venligst kundeservice for at gøre dette.
Kan du ikke annullere, fordi din ordre allerede er blevet afsendt? Eller har du stadig modtaget en annulleret artikel? Så kan du altid returnere din ordre inden for 30 dage.
Hvor meget skal jeg betale for forsendelsesomkostninger?
Når du bestiller hos os, bliver du automatisk opkrævet 74,24 DKK i bestillingsomkostninger.
Bestiller du i udlandet? Derefter afhænger omkostningerne af det land, som ordren sendes til. Se oversigten nedenfor.
Leveringsland |
Forsendelsesomkostninger |
Nederlandene |
€ 7,95 / 59,32 DKK |
Belgien |
€ 7,95 / 59,32 DKK |
Tyskland |
€ 7,95 / 59,32 DKK |
Frankrig |
€ 7,95 / 59,32 DKK |
Østrig |
€ 9,95 / 74.24 DKK |
Luxembourg |
€ 25,00 |
Danmark |
€ 9,95 / 74.24 DKK |
Hvilke betalingsmuligheder er der?
Ved kassen kan du vælge mellem følgende betalingsmuligheder:
- Ideel
- Kreditkort
- Klarna efterbetaling
- Bancontact
- Sofort-banking
- Klarna forskudt betaling
- In3
Jeg har problemer med at betale (kreditkort, bankoverførsel, ideal, paypal)
Tjek dine oplysninger
Hvis betalingen ikke lykkedes, kan det skyldes, at du ikke har indtastet dine oplysninger korrekt. Kontroller altid leveringsadressen og dit bankkontonummer. Er du ikke sikker på, om din betaling blev gennemført? Kontroller derefter, om din bankkonto er blevet debiteret, og om du har modtaget en ordrebekræftelse og en faktura fra os via e-mail. Er der ikke blevet debiteret noget? Hvis det er tilfældet, bedes du kontakte kundeservice.
Min betaling er blevet afvist, hvorfor?
Kontroller venligst, at oplysningerne om dit betalingsmiddel er blevet indtastet korrekt, ellers har det ofte noget at gøre med dit kreditkortfirma/bank. Vi vil derfor råde dig til at kontakte dem først. Det er meget sandsynligt, at dit kort er blevet spærret eller deaktiveret, eller at beløbsgrænsen er overskredet. Du kan forsøge at foretage betalingen igen efter 24 timer. Hvis det ikke giver noget, er du velkommen til at kontakte kundeservice. Vi vil med glæde undersøge det sammen med dig!
Forsendelsesmuligheder.
Vi sender din ordre med postnl-leveringsservice. Din ordre leveres til den adresse, du har angivet. Du kan også vælge at afhente din ordre på et postnl afhentningssted. I så fald skal du klikke på "afhentning", når du vælger forsendelsesmetoder.
Hvis du ønsker at få din ordre leveret hjem til dig, skal du klikke på "levering" og vælge det ønskede leveringstidspunkt.
Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail fra postnl med sporingsoplysninger, så du kan følge din ordre.
Forsendelsesstatus
Vi forsøger at holde dig så godt som muligt orienteret om status for din ordre. Hvis du har oprettet en konto i forbindelse med din bestilling, kan du følge status for din bestilling via din konto. Hvis du ikke har oprettet en konto, anbefaler vi, at du tjekker de sporingsoplysninger, du har modtaget via e-mail fra postnl. Du kan bruge sporingsoplysningerne til at kontrollere status for din levering.
Har du ikke modtaget en e-mail med sporingsoplysningerne? Så kontakt kundeservice, de vil kunne hjælpe dig!
Leveringsproblemer
Hvornår ankommer min pakke?
Med de sporingsoplysninger, du har modtaget via e-mail fra postnl, kan du kontrollere status for din levering på postnls websted.
Har du modtaget den forkerte artikel?
Hvis (en del af) din bestilling er defekt, beskadiget, forkert, ufuldstændig eller mangelfuld, kan du sende en retur. Vi vil gerne bede dig om at kontakte vores kundeservice, så vi kan samarbejde med dig om at finde den bedste løsning.
Inden for 30-dages returperioden
Du kan indsende din anmodning om returnering af din modtagne ordre nedenfor:
Send en anmodning om returnering
Uden for 30-dages returperioden
Hvis returperioden er udløbet, kan du ansøge om (producentens) garanti hos os. Kontakt venligst kundeservice for at få dette.
Bestilling og Betaling
Forsendelse & levering
Garanti & Service
Returnering og afbestilling
Spørgsmål og råd om produkter
Kundeservice & kontakt
For virksomheder
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan afgiver jeg en ordre?
Det er meget nemt at bestille en ordre:
- Gå til det produkt, du ønsker at vælge.
- Klik på den orange knap "Læg i indkøbskurven". (Er knappen "Læg i kurv" ikke synlig? Så er varen ikke på lager og kan desværre ikke bestilles. Du kan derefter angive din e-mailadresse og klikke på knappen "Hold mig orienteret". Dette vil sende dig en e-mail med besked om, at produktet er på lager igen)
- Klik på "Fortsæt med at handle" for at fortsætte med at se udvalget, eller klik på "Bestil nu" for at gennemføre din bestilling.
- Udfyld dine oplysninger, og gå igennem de 4 trin. Vi anbefaler, at du registrerer din e-mailadresse, så du nemt kan følge din ordre på hjemmesiden, når du er logget ind med din konto.
- Bemærk venligst! Hvis du ønsker at afgive en virksomhedsordre, skal du logge ind på din virksomhedskonto og derefter udfylde de korrekte faktureringsoplysninger. Vi kan desværre ikke justere disse, når ordren er blevet sendt.
- Klik derefter på den grønne knap "Bestil og betal", og gå derefter igennem trinene for den valgte betalingsmetode, sådan gennemfører du din bestilling. Er du ikke sikker på, om din bestilling eller betaling lykkedes?
- Det er stadig muligt at foretage ændringer, før ordren er betalt og bekræftet.
- Du vil modtage en ordrebekræftelse, en faktura og instruktioner via e-mail, når ordren er blevet afgivet.
- Når din ordre er blevet afsendt, modtager du sporingsoplysningerne om din ordre via e-mail.
Hvordan annullerer jeg min bestilling?
Hvis du ønsker at ændre eller annullere en ordre, bedes du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt.
Vi arbejder naturligvis hårdt på at sende din ordre så hurtigt som muligt. Dette kan betyde, at din ordre ikke længere kan ændres eller annulleres. I så fald kan du returnere din ordre inden for den 30-dages returperiode.
Jeg ønsker at annullere min ordre.
Hvis du har afgivet en ordre, men den endnu ikke er blevet afsendt, er det stadig muligt at annullere din ordre. Kontakt venligst kundeservice for at gøre dette.
Kan du ikke annullere, fordi din ordre allerede er blevet afsendt? Eller har du stadig modtaget en annulleret artikel? Så kan du altid returnere din ordre inden for 30 dage.
Hvor meget skal jeg betale for forsendelsesomkostninger?
Når du bestiller hos os, bliver du automatisk opkrævet 74,24 DKK i bestillingsomkostninger.
Bestiller du i udlandet? Derefter afhænger omkostningerne af det land, som ordren sendes til. Se oversigten nedenfor.
Leveringsland |
Forsendelsesomkostninger |
Nederlandene |
€ 7,95 / 59,32 DKK |
Belgien |
€ 7,95 / 59,32 DKK |
Tyskland |
€ 7,95 / 59,32 DKK |
Frankrig |
€ 7,95 / 59,32 DKK |
Østrig |
€ 9,95 / 74.24 DKK |
Luxembourg |
€ 25,00 |
Danmark |
€ 9,95 / 74.24 DKK |
Hvilke betalingsmuligheder er der?
Ved kassen kan du vælge mellem følgende betalingsmuligheder:
- Ideel
- Kreditkort
- Klarna efterbetaling
- Bancontact
- Sofort-banking
- Klarna forskudt betaling
- In3
Jeg har problemer med at betale (kreditkort, bankoverførsel, ideal, paypal)
Tjek dine oplysninger
Hvis betalingen ikke lykkedes, kan det skyldes, at du ikke har indtastet dine oplysninger korrekt. Kontroller altid leveringsadressen og dit bankkontonummer. Er du ikke sikker på, om din betaling blev gennemført? Kontroller derefter, om din bankkonto er blevet debiteret, og om du har modtaget en ordrebekræftelse og en faktura fra os via e-mail. Er der ikke blevet debiteret noget? Hvis det er tilfældet, bedes du kontakte kundeservice.
Min betaling er blevet afvist, hvorfor?
Kontroller venligst, at oplysningerne om dit betalingsmiddel er blevet indtastet korrekt, ellers har det ofte noget at gøre med dit kreditkortfirma/bank. Vi vil derfor råde dig til at kontakte dem først. Det er meget sandsynligt, at dit kort er blevet spærret eller deaktiveret, eller at beløbsgrænsen er overskredet. Du kan forsøge at foretage betalingen igen efter 24 timer. Hvis det ikke giver noget, er du velkommen til at kontakte kundeservice. Vi vil med glæde undersøge det sammen med dig!
Forsendelsesmuligheder.
Vi sender din ordre med postnl-leveringsservice. Din ordre leveres til den adresse, du har angivet. Du kan også vælge at afhente din ordre på et postnl afhentningssted. I så fald skal du klikke på "afhentning", når du vælger forsendelsesmetoder.
Hvis du ønsker at få din ordre leveret hjem til dig, skal du klikke på "levering" og vælge det ønskede leveringstidspunkt.
Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail fra postnl med sporingsoplysninger, så du kan følge din ordre.
Forsendelsesstatus
Vi forsøger at holde dig så godt som muligt orienteret om status for din ordre. Hvis du har oprettet en konto i forbindelse med din bestilling, kan du følge status for din bestilling via din konto. Hvis du ikke har oprettet en konto, anbefaler vi, at du tjekker de sporingsoplysninger, du har modtaget via e-mail fra postnl. Du kan bruge sporingsoplysningerne til at kontrollere status for din levering.
Har du ikke modtaget en e-mail med sporingsoplysningerne? Så kontakt kundeservice, de vil kunne hjælpe dig!
Leveringsproblemer
Hvornår ankommer min pakke?
Med de sporingsoplysninger, du har modtaget via e-mail fra postnl, kan du kontrollere status for din levering på postnls websted.
Har du modtaget den forkerte artikel?
Hvis (en del af) din bestilling er defekt, beskadiget, forkert, ufuldstændig eller mangelfuld, kan du sende en retur. Vi vil gerne bede dig om at kontakte vores kundeservice, så vi kan samarbejde med dig om at finde den bedste løsning.
Inden for 30-dages returperioden
Du kan indsende din anmodning om returnering af din modtagne ordre nedenfor:
Send en anmodning om returnering
Uden for 30-dages returperioden
Hvis returperioden er udløbet, kan du ansøge om (producentens) garanti hos os. Kontakt venligst kundeservice for at få dette.
Kontakt os
Wij staan altijd voor u klaar! Heeft u vragen over onze producten, uw bestelling of heeft u hulp nodig bij het navigeren op onze website? Ons klantenservice team is hier om u te helpen.